2012. január 28., szombat

Távolságok

Azon gondolkodtam, hogy mi itt bő két napon keresztül utaztunk hazafelé, csak a szükséges pisi- és egyéb szünetekkel megszakítva. Első nap reggel 6-kor indultunk el, és olyan 9 óra körül álltunk meg aludni. Másnap 5.40-kor indultunk, és éjjel 1.30-ra értünk haza. Namost mindez idő alatt egy megyének a széléről indultunk, átszeltünk egy másikat teljesen és egy újabbnak a szélére érkeztünk meg. Még másfél megye sincs. Vagyis inkább állam… Szóval ez nem durva? Ezen elmélkedtem. Hogy otthon, ha a mi kis országunkat akarnánk a legszélesebb széltében átszelni, akkor az kb. mennyi idő lenne? Biztos nem telne bele ennyi időbe, hogy az egész országunkat egyik szélétől a másikig átszeljük. Megdöbbentő, hogy mennyire picik vagyunk ám! Hiszen az embernek az országa az egy egész ország. És rengeteg hely van, ahol nem jártam még otthon. És ha valami az ország legjobbja, akkor az nagyon jó! Hát mert a legjobb az egész országban! Aztán idejövök messzihonba, és azt látom, hogy egy város (Saõ Paulo) akkora, mint az országom. Vagyis inkább nagyobb… Majd' 20 millió lakosa van. Kis falusi lyány vagyok, azért lepődöm meg ezeken a dolgokon, valószínűleg. De akkor is… Én ezen lehidalok! Ti?

Nincsenek megjegyzések: