2007. november 11., vasárnap

Az elméletemről...

Köszönöm szépen a visszajelzéseket. Nagyon bátorítóak, viszont valamit nagyon rosszul fogalmazhattam meg: ha valaki hegyes, az nem rossz ember, és ha kerek, az sem rossz ember. És nem az arc formája alapján lehet ezt eldönteni, legalábbis ÉN nem aszerint döntöm el, hanem a vonások szerint. Lehet egy 200 kg-os ember is totál hegyes, ismerek is nagydarab hegyeset, viszont ismerek vékony és kerek embert is! Ez sajnos tényleg saját gyártású elmélet, ergo csak én tudom megmondani igazán, hogy ki milyen (mert én találtam ki az elméletet). Nem nagyképűség, csak hát ha választatnom kéne Einstein és 1 fizikaprofesszor között, hogy ki magyarázza el a relativitás-elméletet, Einsteint választanám.
Szóval senki ne csináljon lelki válságot abból, hogy én minek gondolom, mert tökre mindegy! Szerencsére nem az én meglátásaim alapján működik a világ! :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megnyugtatlak Nóri, hülyeség is az egész úgy ahogy van. Talán ha csiszolnál rajta valamennyit. :)
Mondjuk csak azért, mert ha már közzé tetted az agymenésed (ahogy nevezted) akkor vállaltad, namost, ebben a formában nevetséges, és teljesen elképzelhetetlen, hogy akár csak egy percig is komolyan gondoltad volna. :)

Nóri írta...

Márpedig de! Nem csak egy percig gondolom komolyan, ez már több hete tart! Válallom, hogy én írtam, meg azt is, hogy "hülyeség", úgy értve, hogy másnak nem lehet mérvadó, stb, de nekem nagyon is értelmes! Agymenésnek neveztem, annak meg tökéletes, nem? És írtam is, hogy tudatában vagyok a súlyának, illetve a súlytalanságának, jelentőségtelenségének, de megtehetem, hogy leírom, nem? Ahogy mindenki más megteheti, hogy véleményezi, mert lehetőséget adtam erre. És nevetségesnek is szántam egy bizonyos szintig, csak ahhoz egyáltalán nem kell komolyan venni! Én sem teszem!