2007. július 24., kedd

Holnap!

Csak gyorsan jelzem, hogy tudom, nem írok mostanában sokat. Észrevettem! :) De el sem hinnétek, milyen nyüzsgés van itt, az agyam bizsereg, nincs semmi időm gépezni meg írni! Patrícia nélkül ki is purcannék itt a finisben!

Holnap viszont jönnek anyáék! :) Annyira izgatott vagyok! Remélem, most nem állítják le a londoni vonatokat az árvizek miatt... Nem lenne rossz, ha ide is érnénk!

Aztán meg jön néhány nap "fun", azaz mulatás, mindenféle jót fogunk csinálni, és akkor szembe kell nézni az elválással... Kate szerint ott van már fölötte az a bizonyos sötét felhő, amit a mesében mindig csak egy ember feje fölött úszik, de valahogy megpróbálja eltolni, nem akarja elfogadni, hogy itthagyom őket... Úgyhogy nem lesz könnyű... Hanem nehéz és szomorú! That's life! Nincs mese! Amit meg köll tenni, azt meg köll tenni!

Ja, és enyhén szórakozott vagyok! Talán az agybizsergés szövődménye! ...ma még a falat is beszakítottam! :) De eltakartam egy képpel! Kate tud róla, látta is, jót röhögtünk! :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Az ilyen nagy váltások engem is megviselnek. Az elszakadást nehéz feldolgozni - bár sokan nem tulajdonítanak ennek nagy jelentőséget. Hiába tudom, hogy az élet ezt hozza: a főszakács néha megkavarja a fazékban az ételt, és minden összekeveredik - de én nem krumpli vagyok, hanem ember. És ezért lehet nehéz. Az igazán fontos kapcsolatok megmaradnak, akár egy életen át...