2007. június 12., kedd

A blogolásról

Tegnap este hirtelen felindulásból elkövetett... felindulásból létrejött ez az izé.
Nem naplószerűnek képzelem el a dolgot, mert abban nem vagyok jó, ha meg mégis rám jönne a naplóírás, akkor azt kézzel és igazi naplóba!
Néha vannak agymenéseim, amit nagyon szeretnék valahol rögzíteni, és azt is szeretném, hogy ti is hozzá tudjatok szólni! Akár, hogy ez nemnormálisság, tessék azonnal abbahagyni, vagy akár egyebeket is.
Ismeritek Márai Füveskönyvét? Abban is olyan címek vannak, hogy a "Reszelt almáról", a "Kalapokról", stb. Én is ilyesmit szeretnék. Pl. az idegesítőemn hangzó szavakról, vagy a falevelekről, vagy a rágógumiról...
Azt nem ígérem meg, hogy néha nem írok csak úgy magamról is, hogy mi van velem, mert ez jó módja annak is, hogy könnyebben belelássatok itteni hogylétembe!
És kommentelni is lehet, ezt mondtam már? Ja, igen!
Szóval bocsássatok meg az esetleges fecsegés-locsogásért, de ezért alkottam meg ezt szűk 10 percben! :)

3 megjegyzés:

andristeso írta...

Szevasz Nonocta, jó ez a Blogocta!!! váram a kalapreszelékeket és az almaemeléseket vagy mi...! írj, írj, írj - csak ahogy beszélni szoktál - az már bőven jó lesz nekünk!

Névtelen írta...

Szia Nonó!

Bocs, ha most valamit elbénázok, de most írok comment-et életemben másodszor blogba, szóval... remélem sikerül.

Nos hát én nem vagyok valami nagy blogozó (mint ahogy a fenti sorokból is látható), és általában rühellem azt, ami divattá válik, de inkább most abba is hagyom ezt a blogellenes dumát, és előveszem a szociálisabb oldalamat.
Merthátvégülis azért ragadtam tollat, hogy bátorítsalak, mert a te újszülött kis blogod nagyon értékes, és elgondolkodtató, és mindig szerettem azokat az embereket, akik írásban is ki tudják fejezni azt, amit én is érzek néha. Andristesó versbe, dalba foglalja, Nonócta meg prózába, Eszter meg élvezi, hogy ilyen emberekkel van körülvéve.
Szóval várom a további írásaidat.

Névtelen írta...

Szia Nori!Most irok eloszor ilyet remelem jo helyre megy.
Szoval csak annyit szeretnek kozolni veled hogy tetszik ez a blog-dolog.
Jo otletnek tartom es tetszett amit irtal. :)
Csak igy tovabb...az elet tengeren!!!
En olvasni fogom az tuti.
P.