2009. október 27., kedd

Stephenie Meyer

Na jó, vannak könyvek, amik kimondva-kimondatlanul, de nőknek íródtak. Ezek a vámpírosok egyértelműen érthetetlenek férfiaknak, ellenben az első fejezet után behálózzák a női agyat és nem engedik el, amíg a négy vaskos könyvet végig nem olvasta.

Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn - Alkonyat, Újhold, Napfogyatkozás, a többit nem találtam meg magyarul még.

Szóval eléggé el lehet benne merülni. Nagyon jól ír a hölgy, élvezem, ahogy (számomra észrevétlenül) egyesít a főszereplővel, az ő érzései az enyémek lesznek. Ezért van, hogy amikor sétálás közben olvasok, hangosan felnevetek, vagy elfelejtek levegőt venni, vagy elsírom magam...

Amikor kijöttek, nem akartam őket elolvasni, mert mindenki kezében ott voltak, tüntetőleg mást olvastam. Aztán most meg a kezembe akadt... A filmet nem ajánlom megnézni, borzasztó önmagában is, a könyvhöz hasolnítva meg egyenesen rémes! Szerintem.

No, megyek is olvasni tovább. Nemsokára befejezem az utolsót is. :)

1 megjegyzés:

csillagpocok írta...

szia, mi épp most néztük meg a filmet. Nagyon tetszett, persze csak közvetlen a film előtt mondták, hogy vámpíros,,,tudtk, hogy máskülönben le sem ülök...
Biztos sokkal jobb a könyv...úgy szokott lenni. Majd én is el szeretném olvasni.
ölellek, és várom, hogy gyere!